יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

פארק היזמים של יהושע רייכר - העתיד כבר כאן

לא מעט יזמים וכשרונות צעירים עוזבים את הארץ, כשהסיבה המרכזית, יוקר המחייה ובעיקר יוקר הדיור. הסיבה השנייה, בזבוז זמן יקר בנסיעות ופקקים ולבסוף, צורך בסביבה צעירה ודינמית, בקרבת מרכזי בילוי וקניות, קרבה לתחבורה ציבורית, רכבת ישראל ובעתיד הקרוב, הרכבת הקלה.

שיטת "פארק היזמים" של יהושע רייכר, שנעזר באדריכל אורי מסינגר על מנת לפתח את שיטת ה"סטודיו העסקי" שמצד אחד הינו סביבת עבודה מושלמת, מצד שני מקום מגורים אולטימטיבי עם כל הפינוקים, מצד שלישי מחירי רכישה או שכירות אטרקטיביים ביותר ולבסוף רוב ההוצאות של "הסטודיו העס
קי" מוכרות לצורכי מס. יחידות הסטודיו מוצעות בגדלים שונים החל מ-36 מ"ר.

הפרויקט הראשון בשיטתו של יהושע רייכר הכולל כ-1000 יחידות סטודיו מתוכנן בימים אלה באזור המרכז ובקרוב יוצא למכירה או השכרה לציבור הרחב. יש לציין שהפרויקט מתוכנן בשיטת הבנייה הקלה המתקדמת בעולם לרווחתם ובטחונם של הרוכשים או השוכרים.

כשמדובר בהשקעה בנדל"ן ניתן לחלק את המשקיעים ויזמים הגדולים לשלוש קבוצות עיקריות. משקיעים בנדל"ן מניב שההשקעה בו מיועדת להניב תשואה חודשית על ההשקעה ובנוסף לכך בוחנים את הסיכוי לעלית ערך הנכס בעתיד.


הקבוצה השנייה יוזמת, רוכשת, משדרגת או בונה דירות או שטחים המיעדים להשכרה בלבד כשמטרה העיקרית קבלה תשועה מקסימלית על ההשקעה. הקבוצה השלישית שעליה משתייך יהושע רייכר ושו"ת דוגלת באיתור הזדמנויות נדל"ניות הניתנות למימוש מהיר תוך השארת רווח נאה ומהיר למשקיעים. קבוצה זו דוגלת בדינמיות, תכנון מחודש, שידרוג הנכס ומכירתו ברווח מהיר ונאה.

דוגמה בולטת להצלחת שיטה זו הינה רכישת 2 קומות משרדים עם תב"ע למשרדים או מגורים ברחוב אלנבי 56 בתל אביב, תכנון מהפכני שמאפשר בניית 40 דירות סטודיו והשאיר רווח של כ-120 אחוז על סכום ההשקעה תוך חודשים ספורים.

בדרך כלל יהושע רייכר ושו"ת מאתרים נכסים ומתאימים אותם לרוכש או רוכשים הפוטנציאלים על מנת לאפשר ליזמים לממש במהירות ולמקסם את הרווחים בזמן קצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה